Objavljeni rezultati drugog natječaja Pokreni nešto svoje

Na tiskovnoj konferenciji održanoj u Zagrebu danas smo javnosti predstavili dobitnike potpore drugog natječaja Pokreni nešto svoje, našeg programa potpore poduzetničkim projektima u Hrvatskoj.

Najboljih sedam projekata prijavljenih na natječaj, koji će osim financijske potpore dobivati i kontinuiranu savjetodavnu poslovnu podršku za razvoj svojih projekata tijekom sljedećih šest mjeseci su:

  • Brlog zadružna pivovara (Zadar)
    Zadarska craft pivovara Brlog, prva zadružna pivovara u Hrvatskoj, na tržište plasira visokokvalitetno, prirodno, pivo pod brandom Plavuša. Projekt će omogućiti povećanje kapaciteta proizvodnje i energetske učinkovitost pivovare, razvoj tehnologije te osigurati veću kvalitetu proizvoda. Utjecat će i na stabilnost poslovanja, novo zapošljavanje i jačanje brenda proizvedenog od strane poduzetnica u uvjetima rastuće konkurencije.

 

  • OmoLab – obrt za vizualne komunikacije (Split)
    Unutar našeg kulturnog kruga sva dječja učila bazirana su na iskustvenim metaforama ili metodama koje ne odgovaraju kognitivnom stilu djece s disleksijom. Kako su manifestacije disleksije iznimno individualne i širokog spektra OmoLab razvija komunikacijske alate jedinstvenog vizualnoga jezika koje je moguće prilagoditi specifičnim potrebama korisnika.

  • Prostor rodne i medijske kulture K-zona (Zagreb)
    U potrazi kako što širem krugu ljudi na zanimljiv način predstaviti dostignuća žena, udruga K-zona razvila je u suradnji s 8 domaćih umjetnica zabavnu, dinamičnu i edukativnu društvenu igru za 2-5 igrača/ica idealnu za igranje u obiteljskom ili prijateljskom krugu. Cilj društvene igre Strašne ženeje razbiti rodne stereotipe i predrasude o sposobnostima, interesima i postignućima žena te učiniti njihov rad vidljivim osnažujući tako nove generacije strašnih žena.

  • Savez izviđača Hrvatske (Zagreb)
    Internet platforma GoScouting Croatia pomoći će u stavljanju u funkciju neiskorištenih javnih zemljišta u Hrvatskoj koja će se namijeniti za korištenje izviđačima i mladima iz Hrvatske i svijeta. Platforma predstavlja inovativan pristup širenja turizma u Hrvatskoj spajajući nekoliko elemenata u funkcionalnu cjelinu: mladost, putovanje, prirodu, lokalnu zajednicu, volonterstvo, kulturu i međunarodno povezivanje.

  • Vilko Klein (Zagreb)
    StratoWave rješenja povezuju bespilotne letjelice i ostale objekte te omogućuju prijenos podataka velikim brzinama i na velikim udaljenostima korisnicima koji djeluju van urbanih područja nepokrivenih javno dostupnom bežičnom telekomunikacijskom infrastrukturom. Kompetitivna cijena će omogućiti korisnicima s nižim budžetima prednosti novih tehnologija i time otvoriti nova tržišta i radna mjesta, stvoriti uštede i time povećati dobit i/ili pojeftiniti proizvode i usluge; te osnažiti kapacitete civilnog nadzora, traganja i spašavanja u hitnim i izvanrednim situacijama.

  • Vollo tehnologije d.o.o. (Zagreb)
    Vollo je platforma za jednostavno planiranje putovanja, transparentnu usporedbu cijena i usluga, te brzu i sigurnu kupovinu prijevoznih karata. Projektom će se postići veći broj korisnika servisa, kao i bolja i zdravija konkurencija među prijevoznicima. Potaknut će postavljanje viših životnih standarda za lokalno stanovništvo kao i ostavljanje kvalitetnog imidža za turiste kao moderna i uređena destinacija sa svojom pratećom digitalnom infrastrukturom.

  • Zelena energetska zadruga (Zagreb)
    Kvartfunding je online platforma za grupno investiranje u obnovljive izvore energije koju, uz druge inovativne modele investiranja, razvija Zelena energetska zadruga. Podržavanjem projekata na platformi građani će kroz isplativa ulaganja doprinjeti razvoju svoje lokalne zajednice, postati aktivni sudionici u zeleno-energetskoj tranziciji te doprinjeti stvaranju obnovljive, održive i zelenije Hrvatske za sve buduće naraštaje.

„U drugoj godini provedbe programa, na natječaju smo zabilježili ponovno vrlo dojmljiv odaziv, ne samo prema broju prijava, već i radi činjenice što su prijavljeni projekti vrlo dobro osmišljeni i razrađeni. Pred nama je ove godine bio još teži zadatak izabrati one najbolje, što samo govori koliko je u našoj sredini prisutno izvanrednog poduzetničkog potencijala, u kojem snažne volje, odličnih ideja i entuzijazma doista ne nedostaje“, izjavio je Teo Petričević, direktor ACT Grupe.

Na natječaj otvoren 24. listopada 2017. godine pristiglo je ukupno 316 prijava iz cijele Hrvatske, od kojih je u drugi krug procjene od strane stručne komisije odabrano 20 projekata. Odabrani projekti, finalisti natječaja, izdvojili su se prema inovaciji koju donose, društvenom utjecaju kojeg će projekt imati te prema potencijalu rasta i održivosti projektne ideje.

„Od samog početka i razvoja koncepta ovog programa bili smo orijentirani na njegovu dugoročnost i stvaranje konkretne mjerljive razlike za jednu ekonomsku granu u Hrvatskoj kojoj treba strukturirana podrška. Ponosni smo što i kroz drugu godinu programa vidimo prisutan velik i kvalitetan odaziv, ali i stvaran utjecaj koji ovaj program omogućuje“, dodao je Stanko Kršlović, voditelj korporativnih poslova tvrtke Philip Morris Zagreb d.o.o. koja financira program.

Za sufinanciranje projekata u drugoj godini programa osiguran je iznos ukupne vrijednosti od 536.295,00 kuna, a odabrani projekti bit će financirani do maksimalne vrijednosti 80.000,00 kuna.

Pobjedničke timove i njihove projekte detaljnije možete upoznati ovdje.
Čestitamo dobitnicima i želimo im puno uspjeha u razvoju njihovih projekata!