Akademija poslovnih vještina
Modularni program edukacije menadžera društvenih poduzeća i neprofitnih organizacija od strane stručnjaka iz korporacija.

Korisnici: organizacije civilnoga društva koje stabilno posluju.
Metode rada: edukacija.
Rezultat: usvojena nova znanja i vještine o ključnim poslovnim funkcijama, nove poslovne ideje, nova tržišta, novi poslovni partneri, novi modeli poslovanja.
Trajanje: jednodnevne edukacije.
Dinamika provedbe: 13 zasebnih edukacija kroz godinu dana.
Status: u provedbi.
Partneri: A1 Hrvatska d.o.o., Erste banka d.d., INA – Industrija nafte, d.d, Njuškalo d.o.o., Philip Morris Zagreb d.o.o., Pisalica, PricewaterhouseCoopers Savjetovanje d.o.o.
Kriteriji ACT Grupe za društvenog/impact poduzetnika: dugoročni pristup stvaranja pozitivne promjene. Sistematsko razmišljanje – utjecaj na ekosustav industrije/sektora u kojem djeluje; u rasponu od manjih inovacije do disrupcije sektora. Ekonomski + društveni ili ekološki ciljevi.