“Da vaš osjećaj za vaš biznis i vaše tržište ne bude rulet ili kocka, nego da si sami probate objektivno predočiti veličinu tržišta” je razlog zašto je Damjan u predzadnjem predavanju u seriji o marketingu, uzeo za temu veličinu tržišta.
Pogledajte kako odrediti veličinu tržišta, udio koje poduzeće može imati na tržištu te bottom-up pristup određivanju veličine koje je potrebno poduzeću, odn. koje poduzeće može obuhvatiti.
Ispunite obrazac i na vaš e-mail ćete dobiti poveznicu do playliste sa svih webinara iz serije o marketingu.
Vaše ime i prezime
Vaš e-mail
Vaše poduzeće/organizacija
Dajem privolu ACT Grupi za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u ovom obrascu u svrhu povremenog slanja obavijesti o edukacijama i drugim oblicima podrške poduzetnicima (u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka). Navedeni osobni podaci koristit će se na neograničeno vrijeme, odn. do povlačenja ove privole. Podaci će biti dostupni isključivo radnicima ACT Grupe. Svaki prigovor na obradu navedenih podataka može se izjaviti na: zastita.podataka@act-grupa.hr. Ova privola se može povući u svakom trenutku također na navedenu e-mail adresu.