Ostavi dobar trag

Fundraisingom do financijske otpornosti.

Odabrani korisnici programa su:

  • SUMA – Udruga za održivi razvoj
  • Udruga Biom
  • B.a.B.e. Budi aktivna. Budi emancipiran.
  • Domine – organizacija za promicanje ženskih prava
  • Udruga za promicanje mentalnog zdravlja Feniks Split
  • Umjetnička organizacija Plesni centar Tala
  • Mali zmaj
  • CARPE DIEM udruga za poticanje i razvoj kreativnih i socijalnih potencijala djece, mladih i odraslih
  • Hrvatska mreža za beskućnike
  • Radio92fm
  • Dječji kreativni centar DOKKICA

Vidi vijest

 

Ostavi dobar trag

Edukacijska i mentorska podrška neprofitnim organizacijama

Analiza financijskog zdravlja

Izrada fundraising strategija

Priprema fundraising kampanje

Organizacija koja pripremi najbolju fundraising kampanju, dodatno će primiti individualnu mentorsku i komunikacijsku podršku vrijednu 8.000 EUR za provedbu svoje kampanje. 

Koga tražimo?

Neprofitne organizacije s pozitivnim društvenim utjecajem koje već imaju ili razvijaju proizvod ili uslugu za neko tržište. Organizacija mora biti upisana kao “aktivna” u Registru neprofitnih organizacija, poslovati u skladu s važećim zakonima te ne smije biti u blokadi, stečaju ili likvidaciji. U program podrške bit će odabrano 11 neprofitnih organizacija. 

 

O programu

Cilj programa podrške “Ostavi dobar trag” je unapređenje financijske otpornosti neprofitnih organizacija. Organizacijama će biti poboljšani kapaciteti za fundraising, s fokusom na  inovativno skupno financiranje, upravljanje proizvodima i utjecajem te marketing i komunikacije.

U edukacijskom dijelu programa obradit ćemo teme poput impact strategije, teorije promjene, mjerenja i upravljanja društvenim utjecajem, analize financijskog zdravlja, razvoja poslovnog modela, razvoja fundraising strategije i razvoja modela inovativnog financiranja (npr. skupno i korporativno financiranje). Objasnit ćemo zašto su komunikacijski plan, storytelling, odnosi s javnostima nužni za uspješnu provedbu fundraising strategije. 

U mentorskom dijelu, u individualnom radu, dat ćemo podršku razvoju teorije promjene, poslovnog modela, fundraising strategije, fundraising kampanje i komunikacijske strategije. Dodatna individualna mentorska i komunikacijska podrška u vrijednosti 8.000 EUR bit će osigurana jednoj neprofitnoj organizaciji s najbolje razvijenom fundraising kampanjom.

Na kraju programa, svim sudionicima programa bit će podijeljeno iskustvo i tehnički detalji provedbe najbolje fundraising kampanje – kako bi same mogle pokrenuti kampanju, slijedeći pobjednikov trag.

Kriteriji odabira za sudjelovanje u programu

U program podrške će biti odabrano 11 neprofitnih organizacija prema sljedećim kriterijima:

Kriteriji odabira dobitnika mentorske i komunikacijske podrške u provedbi kampanje

Odabir najbolje kampanje bazirat će se na kvaliteti i investicijskom prijedlogu pripremljene kampanje. Najbolja kampanja dobit će individualnu mentorsku i komunikacijsku podršku Panda komunikacija, dok će četiri kampanje na listi iza najbolje dobiti pristup ERSTE NGO Akademiji ili daljnjoj podršci ACT Grupe.

Selekcijski proces

Prijave za sudjelovanje u programu vrednovat će Selekcijski odbor sastavljen od jednog predstavnika svakog partnera programa. Najbolju kampanju odabrat će žiri sastavljen od predstavnika partnera i podupiratelja programa na otvorenom događaju prezentacije kampanji.

Objava rezultata

Imena 11 odabranih sudionika Programa bit će objavljena na web stranicama ACT Grupe i Erste banke po završetku prijavnog procesa, najkasnije 30. studenoga 2022. godine. 

Ostvari dobar trag - o programu

Kalendar

Početak programa; odabir 11 neprofitnih organizacija
Studeni, 2022.
Edukacijski i mentorski program
Prosinac 2022.
Instrukcije za pitch; otvoreni događaj prezentacija kampanji; odabir najbolje fundraising kampanje
Siječanj, 2023.
Izrada komunikacijskih planova za razvijene kampanje u 3 industrijske grupe; razvoj komunikacijskog plana najbolje kampanje
Veljača, 2023.
Predkampanja; lansiranje fundraising kampanje
Ožujak, 2023.
Kraj kampanje; dijeljenje iskustava podržane kampanje
Travanj, 2023.
Ostavi dobar trag -provoditelji

Provoditelji programa

ACT Grupa je organizacija civilnog društva čija je svrha osnaživanje onih poslovnih praksi koje donose vrijedan povrat društvu i zajednici. ACT Grupa kontinuirano provodi nekoliko programa podrške usmjerenih razvoju i rastu organizacija civilnog društva, društvenih i impact poduzetnika.

Panda komunikacije d.o.o. je agencija za komunikacijsko savjetovanje, specijalizirana za edukacije, upravljanje digitalnom sferom, komuniciranje javnih politika te za osmišljavanje i provođenje kampanja s društvenim učinkom. Agencija je predana održivom razvoju i poticanju raznolikosti.  

Svi želimo ostaviti svoj trag, zar ne?

Ostvarujući svoju misiju svaka neprofitna organizacija stvara pozitivne promjene u društvu, ostavljajući dobar trag u životima pojedinaca, ali i u široj zajednici. Svima nam je zajednička želja da djelujemo smisleno i činimo stvari po kojima će nas pamtiti, da našim djelovanjem ostavimo trag u životima najbližih, ali i svima s kojima smo povezani. Biti prepoznat u širem društvu znači da smo izgradili trajne vrijednosti i ostavili trag koji drugi mogu slijediti. Tehnologija i novi mediji dodatno nam uz informiranje i povezivanje, omogućavaju i širenje ideja i stjecanje novog zamaha prema promjenama koje želimo vidjeti u našim životima, u zajednici, ali i cjelokupnom društvu. U kontinuirano promjenjivom okruženju, neprofitne organizacije teže ostvariti financijsku otpornost koja im je nužna za ostvarivanje maksimalnog utjecaja u društvu. Slijedeći trag trajne povezanost i međusobnog uključivanja, korporativni i civilni sektor imaju mogućnost zajedničkog razvoja i transformacije. Program financiraju ERSTE zaklada i Erste banka.

Kontakt: podrska@act-grupa.hr 

Scroll to Top