Danas su otvorene prijave za novi jednogodišnji program edukacija za menadžere/ice organizacija civilnog društva i društvenih poduzeća – “Akademija poslovnih vještina”, koji će se odvijati kroz inovativan model volontiranja najboljih stručnjaka/kinja iz poslovnog sektora.
Akademiju je pokrenulo Učilište za društvenu ekonomiju, ustanova za obrazovanje odraslih u vlasništvu ACT Grupe, u suradnji s tvrtkama A1 Hrvatska, Erste banka, INA, Philip Morris Zagreb i PwC Hrvatska.
Pohađanjem Akademije poslovnih vještina direktori/ce, predsjednici/e, voditelji/e odjela, većeg programa ili projekta u organizaciji civilnog društva ili društvenom/impact poduzeću će, zahvaljujući iskustvima stručnjaka/inja iz poslovnog sektora, steći znanja iz područja menadžmenta, leadershipa, marketingai financija, ali i dobiti priliku za umrežavanje s najboljim menadžerima/icama u organizacijama društvene ekonomije.
“U Hrvatskoj je korporativno volontiranje jedan od novijih oblika društveno odgovornog poslovanja i kao takvo još uvijek nedovoljno prepoznato. Radi se o vrlo specifičnom načinu pridonošenja boljitku zajednici u kojoj poduzeće djeluje, jer diverzificira načine na koje poslovni sektor može filantropski djelovati. Poslovnom sektoru se otvara mogućnost da zaposlenici volontirajući pružaju svoju ekspertizu pro-bono, na korist organizacijama koje stvaraju društvenu dobrobit. Upravo na taj način djelovat će i Akademija poslovnih vještina. Radujemo se što smo već za prvu godinu programa u poslovnom sektoru pronašli iznimno kvalitetne, stručne i zainteresirane partnere za ovakav tip društvenog angažmana.” – pojasnio je prilikom otvaranja prijava Teo Petričević, voditelj Akademije poslovnih vještina.
Prijave za prvu generaciju od 25 polaznika/ica Akademije poslovnih vještina otvorene su do ponedjeljka, 12. studenoga na web stranicama programa http://akademija.dp.hr.
Program će odvijati od studenog 2018. do svibnja 2019. u Zagrebu, a uključivat će 10 predavanja iz sljedećih tema: menadžerske vještine, odlučivanje, planiranje, organiziranje, komunikacija, upravljanje ljudskim potencijalima, vođenje, prodaja, financije te mjerenje društvenog utjecaja. Kurikulum je definiran na temelju istraživanja među potencijalnim korisnicima/ama, cjelovit je i sveobuhvatan, i u potpunosti odgovara potrebama voditelja/ica većih neprofitnih organizacija i društvenih poduzetnika u Hrvatskoj.
Za više informacija posjetite web stranicu http://akademija.dp.hr ili Facebook stranicu www.facebook.com/AkademijaPoslovnihVjestina.